ACTA de la reunió del dia 18 de Gener de 2012

1. Presentació de la Junta Directiva actual

Tresorer Joan Carles Capón
Secretaria Elisabet Fernandez
Vocals Raúl Yangäs
Javier Tercero
Mariana Ochoa
Presidenta Eugènia Soria

2. Ordre del dia:

1- Informacions varies de la comissio del cenáculo.

2- Comissió festa final de curs.

3.- Informacions vàries.

3. Acords:

1.- S’informa de totes les activitats que la comissió del Cenáculo esta engegant per recaudar diners a fí d’enviar a l’escola agermanada.

2.-És necessari formar la Comissió per la festa de final de curs ja, s’ha de començar a treballar amb temps per evitar problemes de les anteriors festes i per començar a contractar serveis ja que totes les escoles fem la festa el mateix cap de setmana. La festa es durà a terme el cap de setmana del 16/17 de juny.

3.- S’expossa que la mare que tenia problemes per deixar el cotxet del nen ja té un lloc per fer-ho, aquest és l’aparcament de bicis intern de l’escola, per l’entrada de primària.

4.- La comissio de samarretes ja esta en actiu, es procurarà que estiguin llestes abans de les properes colònies.

5.- El diners recaudats amb la venta de postals de nadal encara no se’ns han entregat. Es demanaran la propera reunió amb direcció. 

4. Pregs i pregunts:

1.- Sobre el tema de la circular treta per l’escola del pati els dies de pluja s’acorda que en la propera reunió amb direcció es tocarà el tema.

2.- La mare que ha mirat el tema de l’antena que hi ha instal.lada al costat de l’escola ens informa que el tema esta en procés amb l’ajuntament i que com que hi era abans que l’escola es construís és probable que no cumpleixi la normativa de seguretat.

3.- S’expossa una queixa sobre una monitora de menjador encarregada dels nens i nenes de primària. Aquesta és massa estricte amb els nens i els pares es queixen que els nens no es volen quedar a menjador. S’acorda que es parlarà amb direcció.

4.- Es demana si encara es pot cobrar la loteria. Encara es pot possant-se en contacte amb el tresorer via mail. Passat tres mesos del sorteig ja no es podrà cobrar.

5.- Es demana si aquest any hi haurà casal d’estiu. No és segur ja que l’Ajuntament esta proposant centralitzar els casals d’estiu en un de sol organitzat per ells. A part, el casal provoca pèrdues econòmiques que no es poden asumir.

Número de persones assistents: 15 socis.


Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s