Festa fi de Curs Camins 2013

Benvolgudes famílies,

S’acaba un any més el curs escolar i des de l’AMPA el volem acomiadar com es mereix, en gran. Ha estat un any convuls marcat per les retallades en educació i que, com no, també han afectat al nostre Centre. La profunda crisi econòmica que estem patint Catalunya i a tot Espanya ens ha fet treballar amb ànims renovats per intentar promoure Projectes per posar el nostre granet de sorra i ajudar les famílies

Però el dia 15 de juny, ens oblidarem de crisis, retallades i fins hi tot del futbol. Serà un dia perquè gaudeixin sobretot el nostre fills / es, que s’acomiadaran de molts dels seus amics fins al mes de setembre. Per això aquest any anem a tirar la casa per la finestra, pretenem que (com tots els anys) sigui la millor festa de fi de curs que hàgim fet a  l’Escola Camins.

Enguany compartirem la festa amb el concert de final de curs de l’Escola de Música Camins i tindrem la possibilitat d’escoltar tot el treball i esforç treballat en aquest any.

El concert serà el dissabte 15 de juny a les 17:00h al gimnàs de l’escola i tindrà una durada aproximada d’uns 40 minuts.

Així doncs la festa comptarà amb:

-Concert de l’Escola de Música Camins de 17:00 a 18:00.

-Correaigua Camins , a càrrec d’un petit grup de “ La colla dels Blancs de Granollers” amenitza amb molta  música a partir de les 18:30.

-Sopar Camins, amb una Botifarrada a càrrec dels nostres cuiners de l’escola, amb  la compra de cada tiquet, us donaran també una beguda i els postres.( Podeu portar amanides, pica-pica i el que vulgueu per acompanyar els àpats ).

– A partir de les 21:30, Gran Bingo Camins per passar una estona divertida. El cost de cada cartó serà de 0,50 euros, i part del benefici obtingut anirà per la compra/reposició de material i al fons solidari de la nostre escola.

Les entrades  estaran  a la venda al menjador de l’escola pròximament,  les podreu aconseguir en horari habitual per a les famílies, des de 9:00 a 9:30 i el divendres dia 7 de 16:00 a 16:45 en el pati d’infantil, al preu de 5€  per persona, que dóna dret a, sopar, un refresc, postres i moltissima diversió!!!

L’últim dia de venta serà el Divendres 14 de Juny de 15:30 a 16:30 ( ja que hi ha jornada intensiva)

Els premis del Bingo son aportacions fetes per a Pares i Mares del nostre centre, és per això que si teniu la possibilitat de contribuir amb altres premis, us poseu en contacte al mail ( ampa.camins@gmail.com ), a més a més demanem que si cap Pare o Mare volgués col·laborar en  l’organització de la festa, si us plau també posar-vos en contacte al mateix mail.

Important: per una bona organització de la festa, us demanem que aneu a buscar les taules i les cadires que creieu que fareu servir i que després de la festa ho torneu a endreçar al seu lloc .

No ho deixeu per al darrer dia ¡Compra ja!

AMPA Camins

Please log in using one of these methods to post your comment:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )